Vrijwilligerswerk en Spaans leren in Argentinië - Reisverslagen van Louise Vierstraete - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk en Spaans leren in Argentinië - Reisverslagen van Louise Vierstraete - WaarBenJij.nu

Vrijwilligerswerk en Spaans leren in Argentinië

De komende 3 maanden bevind ik me in de stad Cordoba, waar ik op een middelbare school als klassenassistent Engels ga lesgeven. Ondertussen hoop ik zo goed mogelijk Spaans te leren en natuurlijk ook nog te genieten van het land!

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2013

Mi ultima dia!

23 Mei 2013

La hermosa Argentina

06 Mei 2013

Buenos Aires, paardrijden en een verandering!

22 April 2013

Werken, genieten ennnnn..... skydiven!

08 April 2013

Het echte leven is begonnen!
Louise

Hallo allemaal! Hierbij mijn reisblog waarmee ik jullie op de hoogte ga houden van alles wat ik meemaak tijdens mijn reis in Argentinië.

Actief sinds 24 Maart 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19053

Voorgaande reizen:

Landen bezocht: